BLOG

Hányszor érdemes edzeni egy héten?

A nagy kérdés, amikor új ügyféllel egyeztetünk az edzések számáról. Jogos a kérdés, mivel szeretnénk, hogy a közös munkánknak mihamarabbi eredménye legyen, viszont törekedve, hogy ne túledzettség vagy sérülés legyen a vége. Általában a legtöbben heti egy talán két alkalomban gondolkodnak, mivel

Tovább olvasom »

Szegény ember masszőre: Az SMR Henger

Korábban egy posztomban röviden írtam nektek az SMR hengerről, ahol megígértem, hogy itt a blogon bővebben is leírom, amit kell tudni róla: Az SMR henger (Self myofascia release) önmagában nem más, mint egy pvc csőre felhúzott gumiborítás. Természetesen létezik már simán szivacshenger

Tovább olvasom »

Amire figyelj az újrakezdésnél!

Lassan vége a nyárnak, mindenki kihasználja az utolsó napokat a Balatonon vagy a közeli strandon egy kiadós pihenésre, aztán szeptembertől újra kezdődik a megszokott rutin: Munka, edzés és egyéb elfoglaltságok. Na de mire is érdemes figyelni az újrakezdésnél? Fontos leszögezni azt a

Tovább olvasom »

A fekvenyomás

Minden férfi számára egy olyan gyakorlat, amely nélkül egy mell edzés nem az igazi. Ahogy a mondás tartja: „Ha hétfő, akkor nemzetközi mellnap!” A fekvenyomás is egy alapgyakorlat, amely köztudottan a mellizom edzésének a legjobb eszköze, viszont akármennyire is tűnik „könnyűnek” a

Tovább olvasom »

Deadlift vagy ahogy sokan ismerik, a felhúzás

Ismét egy alapgyakorlatról szeretnék nektek mesélni: A deadlift-ről, amit sokan felhúzásnak ismernek vagy neveznek. Hogy kicsit pontosítsam a dolgot, a magyar szakmai megnevezése nem felhúzás, hanem elemelés. A felhúzás, mint kifejezés egy külön mozdulat rész a súlyemelésben, de most így ennyit róla

Tovább olvasom »

Nem akarsz lemaradni a legújabb tippekről?

Iratkozz fel!