Otthoni edzés utáni csalódottság

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: google
Google+
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn

Karantén ideje alatt igencsak megugrott az otthoni edzések száma (nyilván nem meglepő módon) aminek köszönhetően sok online edzést tartó edző igen csak bankot robbantott nagy ígéretekkel, mint például a fogyás, formás külső, kerek fenék, lapos has és társai.

Ennek ellenére az elmúlt egy hónapban több olyan emailt kaptam, hogy bár lelkesen és kitartóan otthon végezték az edzésüket utasításoknak eleget téve, az ígért és kívánt forma nem igazán érkezik.

Sikerült leadni x kilót, mégsem kerek a fenék és formás a comb, de mi ennek az oka?

Kezdjük azzal, hogy a legjobb reklám fogás mindig is a nagy ígéret, mint a fent felsoroltak egyike. Erre azonnal rákap a kedves edzett és máris elmegy bevásárolni a legközelebbi sportüzletbe, hogy neki is vágjon a munkának.

Kitartóan végzi az edzését és betartja, amit az online edzésprogramban kérnek tőle (étkezés, pihenés stb.).

Eltelik 3-4 hónap és szépen leadott a kliens néhány kilót, viszont nem látszódik az ígért és kívánt forma.

Nem kerek a fenék, nincs szép formás comb, nem beszélve arról, hogy a „konyhásnéni kar” még mindig ott van.

Miért nem jött össze a forma, amit neked ígért azaz edző, akitől online megvásároltad a videóit?

A válasz igen csak egyszerű: Mert otthoni edzéssel súlyok és egyéb eszközök nélkül nem lesz formás combod, feneked és lapos, kidolgozott hasad.

Aki azt ígérte neked, hogy otthoni edzéssel ezeket mind eléred, akkor sajnálattal közlöm, de hazudott neked az illető.

Hogy megértsd miért is, kicsit bevezetlek az edzéselméletbe és anatómiába egy kicsit.

Ahhoz, hogy a kerek és formás feneket „megalkossuk”, ahhoz elengedhetetlen egy rendes táplálkozás, megfelelően felépített edzésprogram (ami tartalmaz súlyzós edzést), illetve a megfelelő regeneráció.

A farizmok edzése nem bonyolult: Guggolás, kitörések és egyéb gyakorlatokra van szükséged ahhoz, hogy közeledj a kitűzött célodhoz, de nem mindegy hogyan és miképpen végzed az edzésedet.

Izomépítéshez mindenképpen egy progresszív, súlyzós edzésre van szükséged (itt most nem a 3kg-os kis „gumicsontokról” beszélek), ahol ügyelni kell a megfelelő tápanyagpótlásra és a regenerációra.

Különböző szteroidok nélkül lehetetlen 1-3 hónap alatt több kiló izmot felszedni, ehhez időre van szüksége testünknek, amit csakis egy rendesen végzett edzésmunkával tudsz elérni.

Az emberi szervezet igencsak makacs és ezen nem tudsz változtatni: Türelmesnek és kitartónak kell maradnom ahhoz, hogy elérjed azt a szép és kerek feneket.

Természetesen nem létezik egy „mindenkire igazítható tervrajz”, amit mindenkire is rálehet húzni. Ahány ember van a Földön, annyi különböző opció létezik.

Ez alatt azt kell értened, hogy neked lehet a guggolás-kitörés-csípőemelés trió hozza meg a kívánt formát, de megeshet akinek még ennél is több kell ahhoz, hogy elérje a célját.

Olyan nincs, hogy te erre nem vagy képes, maximum többet kell érte küzdened, ennyi.

A megoldás nem bonyolult: Le kell menni a legközelebbi edzőterembe, ahol találsz megfelelő súlyokat és egyéb eszközöket, ahol tudod végezni az edzésedet.

Viszont ha te nagyon kényelmes vagy és nem akarsz otthonról eljönni, akkor sincs világ vége, csupán drága lesz a felszerelés.

Mai világunkban mindenki gyorsan és azonnal akar mindent a legnagyobb kényelemben.

Muszáj lesz kilépni a komfortzónádból ahhoz, hogy sikereket érjél el.

Áldozatot kell hoznod ahhoz, hogy sikerüljön másképpen ugyan ott fogsz toporogni ahol vagy és hibáztatod az edzőt vagy bárki mást, hogy miért nem sikerült.

Ha esetleg szükséged van segítségre az edzésedben, jelentkezz hozzám ingyenes személyes állapotfelmérésre!